T W I N K L E.
Selamat Hari Raya yeww ^^;
Sunday, August 28, 2011 | 8:12 AM | (0 notifications)
RAMADHAN 26


\Bismillahirahmanirrahim, Assalamualaikum/ Hi korangg. Sihat harini? Sape tak sihat? Atototo, kesian korang yekk :> Harini kat sekolah ada salam aidilfitrri and dapat duit raya. Bestt dapat duit raya, walaupun seringgit je. Hee. Seronok laa dah nak raya. Tapii, sedihla kena tinggal bulan ramadhan ni. Hurm. Kay dahdah. Haritu aku ada buat kad raya. Haha. Kad raya yang buat guna photoshop je. Sori aa kawan2, tak kasi kad raya kat korang tahun ni. Tak sempat nak beli kad raya. Maaf yee ^^,  nak tengok tak? Nahh, sori aa kalau buruk. Aku bagi kat korang. Hihi.






Friends kat Facebook


Hi kawan, Sori kalau tak approve korang yang add tu. Maaf eh. Sangat busy. Bila bukak laptop pun nanti bukak blog je. Takde mood nak bukak facebook. Aku minta maaf sangat3. Untuk kawan2 kat facebook yang dah lama ada kat friend list aku, sori kalau aku ada bua status yang korang tasuka. Kalau aku ada termaki korang takpasal-pasal, aku minta maaf. Biaselaa mood berubahh >,* 


Malaslah nak taip pepanjang. Hehehe. Nanti nak buat entry pasal aku & family bukak puasa kat Hotel Vistana ^^,