T W I N K L E.
Kawan vs Musuh;
Tuesday, August 23, 2011 | 5:55 AM | (2 notifications)
Entry ni tidak berniat untuk mengaibkan sesiapa. Sape nak baca tu sila sila la. 
Setakat nak baca sebab nak kutuk tapayah baca pun tak apa kan? :) 

\Bismillahirahmanirrahim, Assalamualaikum/ hey fellow friends/bloggers/anonymous. Good afternoon. 
Already eat? Shushhhhhh, puasa laaa wehhhh -,-
Kay sapa tak puasa angkat tangan ! :3 harini nak cerita pasal teman/sahabat/kawan & musuh :] 
macam pelik kan? 
Jyeahh, memang tetiba mai idea ni. Buat jelaa entry baru XP

KAWAN/SAHABAT/TEMAN

Aku tengok ramai orang ada ramai kawan/sahabat/teman. Aku pun ada, siapa takda? K tu memang lies :P Orang kata, 'biar kawan beribu, kekasih biar satu'. Ececehh, memang betul pun. Buat apa kekasih banyak2? Semakkk -,- Ehh back to the topic. Kay, kawan aku memang ramai. Tak terkira bilangannya (Y) Bestfriend aku sekarang, Yana, Zatul, Eiyka, Fariza, Atiqah, Ayin, Yasirah, Yasmin, Syifa. Depa lah yang paling rpat dengan aku. Pernah ada time sukaduka aku. Yess, i love you all kawan ! :* kawan2 aku, kebanyakkannya classmates aku. Tapi bukan golongan lelaki yang aku tak suka. 
Rasa menyampah time tengok depaaa. Pfffttt >,< 


Percaya tak aku tak banyak kawan lelaki? Haruslahh :) Dari kecik lagi. Tak ramai kawan lelaki. Aku tak berapa suka dengan lelaki. Entahla kenapa, lol. Kebanyakan lelaki bila kawan dengan aku, mesti mintak nak couple. Euww, puhhleeaaseee bro. Aku tak minat la kat hg. Tak anggap hg lebih dari kawan. Pasal tu aku taksuka kawan dengan lelaki xD #aku bukan perasan, aku ckp benda betul --'

Bestfriend aku tempat aku mintak tolong. Depa hebat laaa. Takkboleh kata apelaaa. Tak semestinya nak kawan kena sama taraf dengan kita, perangai macam kita lah ape kaaannn? Tuu memilih namanya ken? Hahaa. Oh yaa! Tak lupa jugak dekat kawan lama aku, diyana, aqilah, suhaila, anura, antasha, ani. Aku ingat kat hmpa lagi okehh. Aku tau hmpa dah lupa akuu. HUHU :( tak kisah laa. Tapi aku tetap akan ingat hmpa. Teringin nak jumpa hmpa semuaa baliikkkk :/

Kaykay stop disini ^^

MUSUH

Cakap pasal musuh ni aku tak pernah cari musuh. Aku tak suka cari musuh, tak baik bermusuhan dengan orang. Tapi kalau orang yang aku rasa mengacau relationship aku dengan AAR, kawan/sahabat/teman, keluarga aku. Orang tu aku akan ingat sampai bila2. Aku bagi bunga cantiikk punya kat hg, hg bagi taikk kat aku. Whatsoever lahh. Aku tak ambil tahu. Tapi hg kena ingat, aku diam bukan bermakna aku dah lupakan, aku bagi chance kat hg, aku mengalah. Takde dalam kamus hidup aku kayhh. Sape yang buat taikk dengan aku, aku ingat sampai bila2. Aku tak bermusuh dgn hg. Tapi aku meluat, pandang pun tarak bole maa. Sape rasa pernah buat salah dengan aku, mintak maaf lah balik. Aku bukan jenis berdendam. Tapi aku nak tengok sejauh mana kebenaran yang hg nyatakan kat aku. 

Andd kepada FAKE aku, haters aku and so on. Janganlaa cemburu sangat dengan aku. Aku tak elok mana pun sampai nak ambil gambar aku segalaa. Haters, tolong ah. Jangan buat perangai. Sapa ajar hmpa kutuk belakang2? Podahh chitt -,- Tak puas hati dari apa2 segi pun mai jumpa facetoface k? 
Don't be afraid, i don't eat human blood/meat XD



Wowowowo, panjang la entry aku kali ni. Terlampau excited sangat kot. Lols. Pape pun. Aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam :) 
#Aku tau aku lambat 23 hari >,< Senyum sokmo , PEACEEE ! ;D

Nota kaki ; freebies header dah di update. Boring sgt , rajin sgt nak buat header. 
Aku buat la kat korang. Hihi kbyebyebye :D