T W I N K L E.
Exam Fever :);
Wednesday, August 10, 2011 | 3:43 AM | (0 notifications)


Hi Bloggers #wink wink . Sihat ? Lame kan tak update blog ? Busy aa dengan study semuaa . Exam lah katakann . Tapi dulu , time exam aku tak pernah baca buku . Sentuh pun tak . Aku cuma ambil buku rujukan letak dalam beg and bawa pi sekolah . Teruk kan ? Ya , memang ;D Entah lahh kenapa exam kali ni buat aku rasa rajin sangat nak baca buku . Pelik --' 

Kelmarin ada exam Bahasa Malaysia , Pendidikan Islam , ICTL andd Mathematics . Time buat BM , PI , ICTL aku chill jea lahh . Perangai macam biasa , buat sampai habis then tidur . Tak check pun ;P bila waktu exam math pulak . Cikgu Shikin masuk kelas . Masa aku dok buat exam syiok² tetiba dia mai tempat aku tengok pelik kat aku #aku buat soalan ni salah ke? Err , time math memang semangat habis nak buat ! Macam kawan aku cakapp " MOLEKK LAHHHHH " kfine . Blurpp ! Rasa dahaga pulak time tuuu , wuuu sabar² , tengah puase ni . Ayooo , aku pun stop lah buat exam . Cikgu mai tengok pelik lagi kat aku , wanted sangat kahh aku bagi dia ? Grr , dia ni kann , memang dari awal tahun 2011 lagi semacam je dengan aku . Awat la dengan cikgu ni ;P

Haaaaaaa , harini pulaaakk punya exam . Senang kayyyy xD bagi aku senang tapi takdapat score jugaaaakkk . Apelaaahhh aku niii :P tadi exam science , sejarah andd bahasa inggeris . science susaahhh sebab aku tak paham soalan tuu . Aku takpaham apa dia nak . Kan bagus kalau aku boleh tanya dia apa yang hang nakk , lols >< then , time sejarah rileks ja aku bulat² . Senang sangat #kott ^^ harini mau relakss lah kennn ;D 

okayokayy . habis dahh merepekk . untuk budak² munshi semuaa nihh . goodluck untuk exam hampaaaa semuaaa okehh ? Tolong doakan aku suma A's atau semua LULUS . Hihi . Kbye²