T W I N K L E.
Tutorial : Bentuk2 Border;
Sunday, July 24, 2011 | 4:19 AM | (0 notifications)



#auwww comel je kucing nihh 


hi peoples . assalamualaikum   :) eyh tadi aku nak tukar border post title aku . selalunya aku nanti buka blog Putry untuk nak tengok code²  borders . then aku baru ingat yang dia delete suma and start new tutorials . haiy  :/ jadi terpaksa lah pi cari dekat google . jumpe jugak last²  :] aku pun ingat nak buat tuto untuk kegunaan aku jugak . #aiseymannn xD nih , aku nak kasi kat korang bentuk²  border ni . border ni korang boleh letak dekat sidebar , post title , blockquote and etc . okayhh ? jom cekidautt

Example A
-moz-border-radius-bottomright: 50px;border-bottom-right-radius: 50px;}
Example B
-moz-border-radius-bottomright: 50px 25px;border-bottom-right-radius: 50px 25px;}
Example C
-moz-border-radius-bottomright: 25px 50px;border-bottom-right-radius: 25px 50px;}
Example D
-moz-border-radius: 1em 4em 1em 4em;border-radius: 1em 4em 1em 4em;}
Example E
-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px;border-radius: 25px 10px / 10px 25px;}
Example F
-moz-border-radius: 35px;border-radius: 35px;{



Sekarang ada virus Facebook . Haiyy , macam² . Tapi yang peliknyaa , semua orang dah kena dahh . Tapi aku yang tak kena² lagi . Oh yaaa ! Lupa lakk , aku tak on chat . Apedaaaaa :P