T W I N K L E.
hell-o gambit saifullah;
Tuesday, June 7, 2011 | 2:55 AM | (0 notifications)
yaww hello ! salam 1 malaysiaa (;



 lame gile aku tak update blog ni kan? yeahh ketiadaan idea . maaf . aku tawu korang rindu akuu #bajet je kau ni wany oii . sekarang kan cuti sekolahh , tatahu nak buat ape . kawan2 aku suroh edit beloh diaorang . aku on je , tapi tatahu siap bilee #lolss . soryy yee . sekarang ni aku malas gile nak update blog . jyeahh bosann la pulak blogger ni #bagi aku laah (; tapi aku rajin blogwalking . tah kenape . tambah-2 lagi bila blogwalking dekat blog yang ala ala kawaii . tros tgn automatic pi tekan follow . hihik . sukenyee ;d 

haaa korang mesti dah tau pasal Gambit Saifullah kannn ? yeayeaaa , dia maki bloggers #ouchh saketnyewww hatiii xD dia bole maki in public . and aku conform dia dah sakitkan bnyak para bloggers . haduii , merepek sudaa X) 


middle finger ? haiyaa buat ape bagi middle finger jeww ? kasi la semuaa . lolololo kesiann nanti hilang satu jariii #kihkihkih gelak jahatttt


photo source : liyanalunia


see ! dia suruh bloggers mintak maaf dulu . aduhh silap bnyak dohh >,<



korang tengok laa video klip yg dia buat nih . macammm errrr ~

and gambar ni aku dapat dari beautifulnara (;



panjang la pulak entry harini . haha oke babaiii :]