T W I N K L E.
Freebies Header;
Sunday, June 26, 2011 | 8:07 PM | (8 notifications)
Hello earthlings . Assalamualaikum people . Sekarang aku igt nak bg freebies header untuk korang . seriously aku memang boring tahap gaban dah sekarang ni . aku selalu dok tukar aku punya header je #selalu ke? ehm, pape jea lahh . korang nak orang ambil laaa . tapi sebelom tu gtau kt comment dulu kay ? kat shoutbox on boleh :) aku buat simple je . takmau takpe . tak paksa pun . hee . 

width : 1000
height : 500




Korang boleh click dekat gambar tuh and save . boleh letak di blog anda XP goodbye !

Ohh yaaa . Muka aku sunburn sebab sukan semalam . 
Habis burok #aku memang buruk pun --' 
dah laaaa . mau tengok cerita korea lahh .
 besttt tahuuuuuuuuuuuuu ! :]


UPDATE ! 










UPDATE ! 


# header nih boleh disambung dengan sambung dengan body blog