T W I N K L E.
Kecantikan bukan hanya pada rupa paras, ingat tuh!;
Thursday, January 27, 2011 | 1:50 AM | (0 notifications)
Hey stalkers and silent readers ! :)
Assalamualaikum.



Apa kabaq ?
Baek kaa ?
HAHA, buat baik pulaak.
Hihi, skali skala takpa lah kan ;D
Harini tataw awt waniey hepy sanad,
Pelikk, mmg pelik, ;P

Tady kat skola ingat nak lalu kat kelas my hubby yaw !
Tapy tapyy, dah jadik sasaran cikgu dah asek ponteng ;D
*bocor rahsia aku, aihhh*
Bukannya slalu, lgypun cikgu bukan masuk,
Dok kat kelas watpaa.
Takkan nak tengok orang then sengih sorang-2 ?
;DD

Hurm, tadapat jugak nak tengok my hubby :(
Then tiba masa balekk .
Waniey pun balek lah dengan muka monyok jaaa .
:'(

Dahlaa kuaa kelas lambatt, takperasan dh time balek, hihi !
Ingatkan my biee dah balek dah .
Tpy dengar org switt .
Kalih-2 bie adeeee !
Yeayyeayy !
Troih snyum keriangan tengok muka bie akuhh (;

Dy babai kat akuuu, sonokk-2 !
*macam takpenah, ;D *
Balek laa aku dalam keadaan yang macam kanak-2 ribena dapat coklatt .
Waka wakaaa ;D

______________________________________________________________

Eh eh , apa niy merepek sampai ke situ pulaak.
Hihi, title laen py crita psal laen pulak dah, 
Aihh, anak sapa lah niii =='

Okeyokey, back to the topic .
Actually, baru lepaih baca blog kaka syera .
Terminat pulaak kat entry dy nihh .
Maw taw ?
Sat satt ! :)

Kecantikan seorang lelaki tak terletak pada rupa fizikal tapyy pada murni rohani :)
Lelaki yang lawalawaaa ialahh :


1. Lelaki yang mampu mengalirkan air mata untuk ingatan .
2. Lelaki yang sedia menerima segala teguran .
3. Lelaki yang memberi madu, setelah menerima racun .
4. Lelaki yang tenang dan lapang dada
5. Lelaki yang sentiasa berbaik sangka
6. Lelaki yang tak pernah putus asa .

Kecantikan seorang lelaki berdiri di atas kemuliaan hati.



__________________________________________________________________

Perempuan pulaak camniy yee (;


Kegagahan seorang wanita bukan kat pejal otot badan, 
tpy pada kekuatan perasaan :)
Perempuan yang gagah ialah :

1. Perempuan yang tahan menerima sebuah kehilangan .
2. Perempuan yang tidak takut pada kemiskinan .
3. Perempuan yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan .
4. Perempuan yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan .

_____________________________________________________



Dah bace ? Korang pertimbangkan lah korang lelaki or perempuan
yang camni ke ataw mcm lain .

P/s : Biee, syg tawu bie macam ape yang syg tulis kat atas tuh .
Sbb tuh syg bngga dapat biee ;)
Iloveyou soo muchh bieeeee 

Thanks for reading ! 
okay bai